Receptionist

För företag kan det vara väldigt effektivt att kunna få hjälp att svara i telefonen om man själv kanske är upptagen med annat.

Exempelvis så blir det mycket kundvänligare och man kanske kan få nya kunder eller behålla existerande kunder om dina kunder har någon att prata med.

Tjänsten passar framförallt bra för mindre företag såsom hantverkare, flyttfirmor, bilfirmor, advokatbyråer, ekonomibyråer, etc. men naturligtvis kan även större eller andra företag se fördelar med att kunna använda en svarstjänst som är integrerad i våra telefonlösningar.

Det primära i en svarstjänst är att kunna hålla receptionisten uppdaterad med status på företaget eller dessa anställda och detta sköts väldigt enkelt genom den web-app som vi erbjuder inom denna tjänst. Receptionisten blir en integrerad del av din verksamhet  och nästan som ens personliga sekreterare och kan ta meddelanden och hänvisningar när dina kunder inte får tag på dig. Din kund kan även få annan information som du tycker är viktig såsom när du kanske kan återkomma eller hur länge du är upptagen med annat. Kanske är du helt enkelt ledig och vill vara ifred och då är det ju skönt att veta att verksamheten fortsätter skötas på ett kundvänligt sätt. Du själv hålls uppdaterad med vad som händer och om det är något viktigt som du kanske måste hantera.

Du betalar en månadsavgift på 195 kr samt 10 kr per mottaget samtal och hanterat (dokumenterats samt uppdaterat dig via email eller SMS).

Fråga oss gärna om mer detaljer genom att fylla i formuläret nedan.

Uppsamlingsnummer: 070-nummer (även sms om kund har vårt nummer)
Agent skall svara
Vad skall agent svara
Skall ringa ut till någon annan
Öppettider
live contact
utkoppling kostar 0,5 kr per minut
sms kostar 1 kr
statistik vilken agent, kötid, prat tid, kopplat ut externt,
egen biz op en wno server (ger oss även mer info)
om kund har egen anstlläd så kan man samköra med ext agent

Bas: svara, ta ett meddelande på email/sms

Tillval. noteringer, sekterare, etc