Med WEBNUMBER så kan du enkelt välja ett vanligt (fast eller nationellt) telefonnummer och koppla dina kundsamtal till din mobiltelefon eller annan lämplig telefon där du vill kunna svara.
När du behöver ringa dina kunder så görs detta enkelt via WEBNUMBER och du slipper att visa ditt privata mobilnummer.
Det går naturligtivs även att tidstyra samtal för öppettider, hälsningsmeddelande eller svara i olika ringgrupper. Ärenden såsom telefonsamtal, SMS, email hamnar i samma kö (eller olika om så önskas) och aktiva användare kan enkelt "Plocka" eller besvara ärenden i realtid.
Naturligtvis kan du själv administrera via ett enkelt webbaserat gränssnitt som ingår.
När du behöver ringa dina kunder så görs detta enkelt via WEBNUMBER och du slipper att visa ditt privata mobilnummer.
Det går naturligtivs även att tidstyra samtal för öppettider, hälsningsmeddelande eller svara i olika ringgrupper. Ärenden såsom telefonsamtal, SMS, email hamnar i samma kö (eller olika om så önskas) och aktiva användare kan enkelt "Plocka" eller besvara ärenden i realtid.
Naturligtvis kan du själv administrera via ett enkelt webbaserat gränssnitt som ingår.